~鐵達尼號主題曲~愛無止盡

2011061910:00


~鐵達尼號主題曲~愛無止盡



~鐵達尼號主題曲~

My heart will go on
愛無止盡

Every night in my dreams I see you, I feel you
每個夜裡,在夢中看見你,感受你的存在
That is how I know you go on
讓我明白你的愛無止盡
Far across the distance and spaces between us
即使時空的阻隔
You have come to show you go on
你依舊來到我身邊傾訴著

Near, far, wherever you are
不管遠近, 無論你在哪裡
I believe that the heart does go on
我深信愛永遠不變
Once more, you open the door
再次,你打開我的心房
And you're here in my heart
來到我心中
And my heart will go on
而我的心將永無止息

Love can touch us one time
愛觸動我們一回
and last for a lifetime
卻持續了一生
And never let go till we're gone
且永不停歇,直到我們逝去
Love was when I loved you
愛就是當我深愛著
one true time I hold to
真實擁抱你那刻
In my life we'll always go on
在我生命中,我們的愛將永遠持續著

Near, far, wherever you are
不管遠近, 無論你在哪裡
I believe that the heart does go on
我深信愛永無止息
Once more, you open the door
再次,你打開我的心房
And you're here in my heart
來到我心中
And my heart will go on
而我的愛將持續到永遠

You're here, there's nothing I fear
你就在我身邊, 我已無所畏懼
And I know that my heart will go on
我知道我的愛將持續著
We'll stay forever this way
我倆將相依到永遠
You are safe in my heart
你將安全的留在我心深處

And my heart will go on and on
我的愛將永遠不變