【引用】Thank You-瑞典歌手Peter Arne Jöback

2011112410:00
Peter Arne Jöback(生於1971 年6 月4 日在瑞典的斯德哥爾摩),是瑞典歌手和音樂藝術家,並被認為是瑞典的最佳男歌手之一。

Peter Joback十歲左右就已經在瑞典演出音樂劇「真善美」,之後還演出「名揚四海」、「火爆浪子」、「西城故事」等作品,紅遍音樂劇舞台,而且Peter Joback形像是知性兼帥氣,並以瑞典文和英文的雙聲帶建立其天王地位。

今晚分享Peter Arne Jöback以下三首歌曲,傾情歌唱陪伴圖友大家:

1. 在Inside I'm Singing(傾情歌唱)的Thank You
2. 與挪威女歌手Sissel合唱〈Gaa inte foorbi〉
3. 與哥特堡交響樂團(Goteborgs Symfoniker) 盛大伴奏演唱的英文經典名曲專輯(Storybook)

Thank You

If I lived to be a thousand years,
If I ruled the word -- it's hemispheres,
I could not repay the love you brought my way,
So, I want to say it now
To thank you for each day you gave me.

Thank you for the Mondays,
Saturdays and Sundays,
Everyday, the whole year through;
Thank you for the fun days,
All those number-one days,
Battles-to-be-won days, too;
I just want to say it,
Thank you for each day with...you.

We have just one life to seize the day,
We only have what time there is to say...
'n'do what we must do, express our gratitude,
So, I whant to say it and sing it now to you.

Thank you for the Mondays,
Saturdays and Sundays,
Everyday, the whole year through;
Thank you for the fun days,
All those number-one days,
Battles-to-be-won days, too;
I just want to say it,
Thank you for each day with...you.

At the close of every day,
When I close my eyes to pray,
All I need to do, is just to think of you...
Then, all I need to say...is...

Thank you for the Mondays,
Saturdays and Sundays,
Everyday, the whole year through;
Thank you for the fun days,
All those number-one days,
Battles-to-be-won days, too;
I just want to say it,
Thank you for each day with...you.

如果一千年以後
我可以主宰這一半星球
卻仍不知如何才能報答
這生命旅程中你給的愛
所以,此時此刻
我要感謝你給我的每一天

感謝你在星期一
星期六和星期天
每一年的每一天
感謝那些快樂的日子
所有獨一無二的日子
還有那些一起奮鬥的日子
我只想說
感謝和你一起的每一天
我們只有這一次享受生命的機會
必須在有生之年去說
去做那些想做的事
去表達我們的感激
所以,我要說給你聽
我要唱給你聽
就在此時此刻……

感謝你在星期一
星期六和星期天
每一年的每一天
感謝那些快樂的日子
所有獨一無二的日子
還有那些一起奮鬥的日子
我只想說
感謝和你一起的每一天

當一天即將過去
我閉上雙眼祈禱
所有我要做的
只是想你
所有我要說的
就是

感謝你在星期一
星期六和星期天
每一年的每一天
感謝那些快樂的日子
所有獨一無二的日子
還有那些一起奮鬥的日子
我只想說
感謝和你一起的每一天


1.Thank You


2.Gaa inte foorbi


3.Storybook




Thank You-瑞典歌手Peter Arne Jöback - 地圖日記 http://www.atlaspost.com/landmark-8651587.htm#ixzz1ebAXle7x
(網址連回本文)